czwartek, 27 lipca 2017

Witajcie kochani!

Dawno mnie nie było. Jak to zwykle u mnie bywa.. Jak sobie przypomne o pisaniu to pisze.
CO TAM U NAS?
Jak to w życiu raz jest dobrze a raz źle. Teraz jest dobrze i niech tak zostanie 😊 Tylko pogoda mogłaby się poprawić. Heh 7 sierpnia zaczynam wakacje. Jedziemy nad soline na parę dni. Julka jutro ostatni dzień do przedszkola i w końcu będzie mieć wyczekiwane wakacje. Julka w maju skończyła 6lat w tym roku już we wrześniu idzie do szkoły do żarówki 😊☺ mam nadzieje ze będzie dobrze nie ma sie co martwić na zapas.
Ok koncze na koniec parę zdjęć Julmi żebyście zobaczyli jak urosła 😇😇





sobota, 28 stycznia 2017

piątek, 6 stycznia 2017

Witajcie w 2017

Jak ja się cieszę że dzisiaj wolne 😊 ze mamy nowy rok i ze od wczoraj wzięłam sie za ćwiczenia i ze Julka zdrowa 😃 Ostatnio stwierdziłam ze za dużo narzekam i trzeba to zmienić. Julka w poniedziałek idzie do przedszkola.. Niedługo karnawał w przedszkolu musze wziasc wolne żeby uczestniczyć na tym balu robić zdjęcia i nagrywać filmy. Boje się tylko ze jak Julka pójdzie do przedszkola to ze znów bedzie chora a tamten rok byl strasznie chorobowy i ona i ja chorowałyśmy.
Ale miejmy nadzieję, że będzie dobrze..
Tak to wszystko u Nas gra i buczy. Coraz zimniej na polu się robi ale z jednej strony to dobrze bo wszystkie choróbska znikną.
Jak u Was sylwester minął? My w domu spędzaliśmy oczywiście Julka jak co roku przespała nowy rok 😊 dobra kochani ja kończę, a na koniec tradycyjnie zdjęcia. Akurat wczoraj zrobiłam.




Pozdrawiamy ;*

poniedziałek, 26 grudnia 2016

WRACAM!

Tylko pisanie mi najlepiej wychodzi i zawsze to lubiłam. Nie wiem czemu przestałam, teraz żałuję, że tyle czasu straciłam a zawsze znajdowałam chwilę na napisanie tu czegokolwiek.
Mam nadzieje, że jeszcze któraś z Was prowadzi bloga  ;-]]
Co tam u Nas??

Choróbsko, oczywiście mnie rozłożyło a z Julką już lepiej ale nadal kaszle, miała zapalenie krtani :/:( Jest bardzo grzeczna, rośnie jak na drożdżach, w maju 6 lat skończy, nie wiem kiedy to zleciało,..
Ostatnio były jasełka w przedszkolu, Julka mówiła krótki wieszyk, dała radę, byłam bardz dumna z niej ;-);**
a tak poza tym ? wszystko dobrze, ;):* Stary rok się kończy i będzie nowy 2017, nowe postanowienia, cieszę się, że kończy się ten rok. U nas w tym roku tylko choroby i choroby.. :/
Trzea mieć nadzieję, że ten nowy rok będzie lepszy, muszę być pozytywnie nastawiona do życia i trzeba nauczyć się cieszyć z małych rzeczy!

Także kochani korzystając z okazji że jeszcze Święta trwają, życzę Wam Wesołych Świąt  ;**














Na koniec zdjęcia Julci z jasełek zobaczycie jak urosła ;-))

Pozdrawiamy ;*

czwartek, 11 lutego 2016

Czy ktoś jeszcze prowadzi blog?

Wiele osób nie ma czasu.. tak jak ja.. albo im się znudził blog, .. mnie nikt nie odwiedza ale co tam chcę pisać dla siebie.. na pamiątkę.. zawsze lubiałam pisać :) dlatego kiedy tylko sobie przypomnę i mam chwilę to tutaj pisze :]

Co nowego..
Mam stałą prace w końcu nie na zlecenie..
Julka chce mieć kolczyki (czekałam na tą chwilę) powiedziałam że na urodziny jej przebijemy uszy ;d fajnie, że sama tak postanowiła :)
Chorujemy zdrowiejemy.. i tak w kółko Julka oskrzela i ja ;< ale myślę, że będzie lepiej ']

Pogoda za oknem  nie rozpieszcza ale dla mnie i tak wszystko jedno bo siedze na wolnym.. ale szczerze powiem.. nudzi mi sie i nic mi się nie chce.. poszłabym spać.. Julka już drugi tydzień w domu siedzi dziwne że jej sie nie nudzi..

oby sie pogoda poprawiła, ja wydobrzeje i wyjdziemy w końcu na spacer :D ;) bo tak to pozostaje nam siedzenie w domu.. bawimy sie w szkołe, układamy klocki, puzzle, czytamy i kolorujemy tyle nam pozostaje ;P

A co tam u Was kochani ? prowadzicie jeszcze blogi?

Na koniec zdjęcia Julci :)







zawsze taki bałagan na koniec dnia ;p

Pozdrawiamy*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...