niedziela, 10 grudnia 2017

Wróciłam na dłużej ;-))

Dużo czasu minęło od poprzedniego wpisu.. zapomniałam o blogu zdecydowanie ..
Co tam u Nas?
Julka chodzi do szkoły do zerówki narazie chętnie.
M, siedzi z małą w domu ponieważ Julka coś kaszle i poszedł z nią do lekarza i okazało się że oskrzela. W piątek opuściła pierwszy dzień szkoły i przez ten cały przyszły tydzień ma wolne.
Julka smutna bo boi się ze ją dużo rzeczy w szkole ominie.. ;p ale wróci zdrowa i to na samą wigilię w szkole i przez ferie będzie zdrowa to najważniejsze żeby szybko wyzdrowiała.
Poza tym ? chciałabym ją zapisać na plastykę ale oczywiście nie ma miejsc i dlatego w przyszłym roku we wrześniu ją zapiszę, bo naprawdę pięknie rysuje ;-))
Co u mnie? praca dom i tak monotonnie sobie żyjemy. Planujemy w końcu zrobić ten remont pokoju i przedpokoju bo ile lat można z tym zwlekać ?? ;pp ;0 zawsze coś wypadało lub pieniądze się rozpływały nie wiadomo na co.
Piszcie co tam u Was ?
Pozdrawiamy ;**

2 komentarze:

  1. Plastyka w szkole czy gdzieś dodatkowo? Może poszukaj po domach kultury, ja jako dzieciak chodziłam własnie do domu kultury i fajnie wspominam takie zajęcia :) Mieliśmy tam różne style i techniki, pani nie zanudzała nas historią sztuki, ale podawała w punktach kilka głównych założeń i rysowaliśmy/malowaliśmy różne rzeczy :) Nigdy nie zmuszała, tylko sugerowała temat, ale każdy mógł wybrać sobie to co chciał zrobić. Pamiętam moja koleżanka namalowała ślicznie ogromnego rycerza w formacie A1. To na prawdę było coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ma.moejsc w domu kultury..
      Taka lipa właśnie ale już poczekamy do przyszłego roku i może będzie miejsce..

      Pozdrawiam 😙😚

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...