poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dawno mnie nie było..

Jakoś brak czasu na bloga, ale nie chce go zaniedbywać, chcę nadal pisać, rzadko ale będę pisać ;-)
Co tam u Nas?
Julcia na szczęście od 3 tygodni nie choruje tfu tfu odpukać! ;-)
Chodzi do przedszkola, a ja dziś wróciłam do pracy.
Jakoś w pracy po przerwie dobrze, szybko się przyzwyczaiłam. 
Ale dziś jestem bardzo niewyspana i zmęczona, z córką wstałyśmy o 5 rano + ja nie spałam pół nocy.. i tak mi się nic nie chce, z chęcią już bym poszła spać,ale czekają mnie jeszcze ćwiczenia.
Od 1 stycznia mam małą dietę i nie jem słodyczy wcale :)
Trzeba jakoś wyglądać na lato, chcę schudnąć  i pomału mi to wychodzi, ale może jakieś rezultaty za miesiąc będą widoczne.
Rowerkiem sobie jeżdże do pracy ogólnie 15min w jedną i 15 w drugą strone to już się liczy pół h ;-) zawsze coś ;D

Co tam u Julci.. bo w końcu o Niej jest blog! :P
 kochana jest, grzeczna, przyniosła dziś z przedszkola rysunek piękny.
W piątek ma impreze w przedszkole z Okazjii dnia babci i mój M idzie z mamą, szkoda, że mnie nie będzie, że będę w pracy, ale coś za coś, dobrze, że mój M. ma wolne w ten piątek, dobrze się złożyło. ;-)) chciałabym, żeby córka już nie chorowała, żeby nacieszyła się tym przedszkolem, bo chętnie chodzi, uwielbia chodzić do przedszkola, widzę że z dnia na dzień, z tygodnia na tydzień jest coraz lepiej i oczywiście Julcia więcej mówi i rozumie.
Bardzo ale to bardzo ją kocham jest grzeczną dziewczynką, czasami grymasi, ale narzekać nie mogę na nią bo się mnie słucha :) 

Kochani ale ten czas leci już niedługo połowa stycznia i zleci do wiosny i pózniej ukochane lato! obym zdążyła schudnąć.. 
Chciałabym pojechać w tym roku nad morze, fajnie by było :P:)
Może się uda ! ale na razie nic nie planujemy bozazwyczaj nie wychodzi. 

Ok ja kończe to moje nudne pisanie, odezwę się w weekend!

córunia coraz lepiej koloruje, nie wychodzi za linie ;) dumna mama





Pozdrawiam ;**

3 komentarze:

  1. moja też ma w piątek imprezę w przedszkolu i mój idzie bo ja w pracy:) Super, że Julcia już tak nie choruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Julcia już miała w tamtym tyg bal karnawałowy mnie nie było bo byłam akurat w pracy i też mój robił foty ;-)
      zdjęcia dodam na bloga niedługo :)
      Julcia narazie przechodzi katar a pozatym brak głębszych objawów na szczęście teraz mam 2 zmiany to posiedzi ze mną 2 dni w domu ;]

      Usuń
    2. Czekam na zdjęcia ! :D Moja od piątku jest chora ale już jej przechodzi więc tyle dobrze;)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...