sobota, 11 kwietnia 2015

Aktywny dzień! ;-)

Uwielbiam takie dni jak dziś, aktywnie spędzony dzień. Julcia zdrowa, prócz obiadu to cały dzień dziś od rana na spacerku, na placu zabaw, u koleżanki i na zakupach. Nie było czasu się nudzić, jestem szczęśliwa że córka dziś była cały dzień uśmiechnięta, szczęśliwa i zdrowa.
Czuje wiosne, od wczoraj jest pięknie, cieplutko i oby tak już zostało. Julcia do przedszkola pójdzie od pn a ja na 1 zmianę do pracy, fajnie bo pózniej popołudnia spędzimy na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że nie będzie już chorować. 
No to na koniec zdjęcia z dzisiejszego dnia :)















Pozdrawiamy :*

4 komentarze:

  1. Świetne zdj.
    Też mam nadzieję,że Julia będzie cały czas zdrowa - życzę Wam tego z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam te chwile wspólnie spędzone na podwórku. Zrobiło się cieplej to od razu buzia się sama śmieje i dzieciaki jakoś mniej wkurzają;) Zdjęcia super sama radość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowie Wam przesyłam przez superb :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...