piątek, 10 lipca 2015

WAKACJE!

Witam po dłuższej przerwie! ;-)
Ja z Julką mamy wakacje, Julcia nie chodzi do przedszkola, a ja do pracy ;] Mamy zamiar w sierpniu jechać nad solinę, a tak to jak jest ciepło to nad wodę  gdzieś blisko ;-) W przyszłym roku nad morze się może uda pojechać :) Na razie Zoo w Zamościu i Solina :) Mam nadzieję, że pogoda w sierpniu będzie dobra ;-)

Co tam u Julki? Wszystko w porządku na szczęście zdrowa jak nie chodzi do przedszkola przez wakacje to chociaż odpocznie od tych chorób, oby od września było lepiej, bo ten pierwszy rok przedszkola nie był za fajny :/ :(
Z Julką chodzimy na plac zabaw, na rower, hulajnogę, spacer, zakupy, działka, i tak lecą dni :) Najbardziej to lubi chodzić na plac zabaw, mamy pare kroków :) 
W czwartek idziemy na bilans 4 latka :) ciekawa jestem jak to będzie, a dziś byłam z Julką u lekarza od razu po skierowanie żeby zrobić badania i dostałam skierowanie do laryngologa ponieważ Julka oddycha od dłuższego czasu przez nos i nie ma kataru ani nic i lepiej żeby sprawdzili dlaczego.  Poza tym wszystko jest dobrze, najważniejsze jest zdrowie mojej córki!! wtedy jestem szczęśliwa jak wszystko z nią jest ok ;) 

Postaram się pisać częściej teraz na wakacjach i wstawiać dużo zdjęć. 




więcej zdjęć Julci na instagramie ;-)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. miłych wakacji...bawcie się dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękujmy i także życzymy udanych wakacji ;-)

      Usuń
    2. Czesc dziewczyny.dla was tez udanych wakacji .widzimy sie na placu:) buziak;*;*;*;* Basia i Niki

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...