niedziela, 3 stycznia 2016

Witam w nowym roku.

Zacznę od tego że strasznie tęskniłam za pisaniem.. za blogiem..
Dziś mam ostatni dzień wolnego, a jutro już trzeba wrócić do rzweczywistości,więc postanowiłam się odezwać i dodać pare zdjęć Julci ;-)

Nowości.. 
Julce wychodzą dolne szóstki!! nie mogę w to uwierzyć,jak szybko ;] na razie rzadne jej nie wypadły, na szczęście nie gorączkuje tylko czasem mi wstaje w nocy pić. ;p
Jutro Julka do przedszkola rano a ja do pracy już sobie to wyobrażam rano w takie zimno wyjść, dziś na szczęście nie musimy nigdzie wychodzić ;]]

Jak u Was po Świętach kochani ?
Ja się najadłam za wszystkie czasy ;p ale w tym roku już trochę pracuje nad wyglądem codziennie ćwicząc, z dietą kiepko ale pomału do przodu ;] 
Julcia w sylwestra po 22 poszła spać, szalała na całego tańczyła, w domu spędziliśmy przy tv sylwester z Wrocławiem <3

To tyle na koniec zdjęcia Juleńki ;*

zdjęcie robione ze zdjęcia, J. w przedszkolu  z mikołajem :)



Szóstki widoczne na zdjęciu ;]












Fryzurka którą nauczyłam się ostatnio robić ;)



Pozdrawiamy ;*

1 komentarz:

  1. Z takimi pięknymi szóstkami gwarantowane same szóstki w szkole :))) Cudną masz tą swoją gwiazdeczkę :)
    Pozdrawiam!
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...