sobota, 12 września 2015

ekoTUPTUSIE kapcie, paputki, 100% skóra

Julci nóżka rośnie a stare kapcie już za małe.. przypomniałam sobie jak 2 lata temu kiedyś testowaliśmy papucie i tak oto postanowiłam zamówić podobne na allegro. ;) byłam z nich zadowolona i polecam takie papcie po domu.
Julka sama wybrała sobie model papci nr 39 ;]
Jest ich dużo, ale akurat tyle mi się wkleiło jako jeden cały obrazek. Ja oczywiście wybrała bym inne, ale to Julce mają sie podobać i ona ma je nosić nie ja ;D


Tu link na allegro jak by któraś mamusia chciała zamówić swojej córce lub synkowi ;)


Pozdrawiamy i czekamy na przesyłkę z niecierpliwością, bo dopiero dziś je zamówiliśmy, pewnie będą w poniedziałek, najdalej we wtorek ;))

Bye.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...