niedziela, 9 sierpnia 2015

Czas dla siebie :)

Julka z tatą na placu zabaw a ja? siedzę i piszę tą notkę, ogarniam po obiedzie i będę szykować rzeczy na jutrzejszy dzień.
Szkoda, że weekend tak szybko leci. . gorąco ja mam @ i te słońce wykańcza. . dobrze, że mieszkamy na parterze to jakoś chłodniej w domu. Wczoraj byliśmy na działce grill ;] na jakiś czas mam dość grillowania, odechciało mi się po wczorajszym obrzarstwie ;p
Jakoś czas leci niedługo Julka do przedszkola znów idzie, ja nadal pracuje tylko 2 tyg miałam wolnego. I już niedługo będzie połowa sierpnia i koniec wakacji.  Tak to wszystko w porządku ;)) tylko mi się przytyło trochę ale mam zamiar się wziąść za siebie bo jak tak dalej pójdzie to w nic się nie zmieszcze.. ;p
Na koniec foty z wczoraj i dziś ;]















Julki mobilne kolorowanki ;-)




Uwielbiam te lody ^^


Malowanie pazurków ;]]


Julka z rana ;=)



pzdr

2 komentarze:

  1. ooo zjadłabym grilka - szkoda że takie upały bo nawet na dworze nie ma jak posiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato jest cudowne, ale szybko leci.
    Ja już pomału zaczynam o plecaku i śniadaniówce myśleć ;p
    Śliczna Julcia na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...